RETURER OCH KLAGOMÅL
Kära kunder,
I vår butik, vi värdesätter att du är fullständigt nöjd med dina köp. Vi förstår att ibland en produkt kanske inte uppfyller dina förväntningar, kan vara defekt, eller så kanske du helt enkelt ändrar dig. Det är därför vi erbjuder en enkel och bekväm returprocess, samt möjligheten att göra ett klagomål på produkten.
Hur gör man en retur?
Om du vill returnera en produkt har du upp till 30 dagar från dagen för mottagandet av paketet. För att starta returprocessen, helt enkelt kontakta oss via CHAT, skicka ett mail. När vi har tagit emot din förfrågan kommer vi att ordna en gratis budtjänst för att hämta produkten på den adress du anger.
Om du märker att produkten är defekt eller inte stämmer överens med dess beskrivning, har du rätt att lämna in ett klagomål. För att göra det, vänligen kontakta oss via e-post eller via kontaktformuläret, beskriv problemet och bifoga bilder på produkten (om möjligt). När vi har tagit emot ditt klagomål kommer vi att granska det omgående och informera dig om nästa steg.
När kommer du att få en återbetalning?
Vi garanterar att återbetalningen för den returnerade produkten kommer att utfärdas inom högst 7 dagar från det ögonblick produkten når vårt lager. I fallet med ett accepterat klagomål erbjuder vi reparation, ersättning med en ny produkt eller återbetalning, enligt dina önskemål. Pengarna kommer att återbetalas med samma betalningsmetod som användes för att betala för beställningen. Vi hoppas att vår flexibla returpolicy och effektiva reklamationsprocess kommer att göra din shoppingupplevelse hos oss ännu mer bekväm och säker.
Kom ihåg att vi finns här för att hjälpa och svara på alla frågor du kan ha.